Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, napisz co nas na kontakt@psiamatka.pl

Postaramy się rozwiązać Twój problem.

Możesz też zareklamować kupiony produkt wypełniając FORMULARZ REKLAMACJI.

Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt (w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie koszt zostanie Klientowi zwrócony). Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym oraz dołączonym paragonem fiskalnym. Produkt powinien być wyprany/wyczyszczony.

DANE REKLAMUJĄCEGO:

Imię i nazwisko:
Adres:
Data i numer zamówienia:

Telefon: E-mail:

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad):

…………………………………………………………………………………………………………

W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany towaru na inny proszę o zwrot wartości nie wymienionych przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy.

Nazwa banku i nr rachunku:

…………………………………………………………………………………………………………

Oświadczam, że znane mi są warunki reklamacji określone w Regulaminie sklepu.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, naprawiony lub wymieniony towar zostanie wysłany na koszt firmy PSIA MATKA. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

……………………………………….

(data i czytelny podpis Klienta)