Reklamacje i zwroty
Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, napisz co nas na kontakt@psiamatka.pl
Postaramy się rozwiązać Twój problem.
Możesz też zareklamować kupiony produkt wypełniając FORMULARZ REKLAMACJI/ZWROTU
Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt (w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie koszt zostanie Klientowi zwrócony). Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym oraz dołączonym paragonem fiskalnym. Produkt powinien być wyprany/wyczyszczony.
DANE REKLAMUJĄCEGO:
Imię i nazwisko:
Adres:
Data i numer zamówienia:
Telefon: E-mail:
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad):
…………………………………………………………………………………………………………
W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany towaru na inny proszę o zwrot wartości nie wymienionych przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy.
Nazwa banku i nr rachunku:
…………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że znane mi są warunki reklamacji określone w Regulaminie sklepu.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, naprawiony lub wymieniony towar zostanie wysłany na koszt firmy PSIA MATKA. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.
……………………………………….
(data i czytelny podpis Klienta)